Στο σημερινό μεταβατικό στάδιο της αντιπολίτευσης, κοντά στις ‘φιλότιμες ‘ προσπάθειες των διαφόρων απίθανων, να επιβάλουν συνθήκες ‘ερωτοδικείου’ και ‘ παρατράγουδων’ στην πολιτική ζωή, παίζοντας με την απελπισία πολιτών και κοινωνικών ομάδων, παρουσιάστηκε αίφνης και ο μακελάρης της 17 Νοέμβρη.
Για να σπεκουλάρει, με το σιγοντάρισμα των σαλεμένων του χώρου του και την απάθεια, αν όχι τη σιωπηρή συναίνεση των κάθε είδους ανέξοδων και εκ του ασφαλούς αμφισβητιών του Κοινοβουλευτισμού (του Πολιτεύματος δηλαδή που τους επιτρέπει να λοιδωρούν και να προκαλούν και που δεν πέτυχαν να καταλύσουν το 1946-49), στη μνήμη των θυμάτων του.
Και για ‘ξεκάρφωμα’ να ξεκινήσουν τα παραμύθια για το ‘δικαίωμα’ του Κουφοντίνα στην ελευθερία της έκφρασης (αυτήν που ο ίδιος αποφάσισε να αφαιρέσει από τα θύματά του) και άλλες σχετικές ανοησίες που εκφυλίζουν και απαξιώνουν αυτό το ίδιο το δικαίωμα . Λες και ξεκίνησε να μιλήσει για τον τζελεμεντέ ή τον παραθερισμό στο Αγκίστρι και του το απαγόρευσαν. Για τα θύματά του είναι ο λόγος και τη μνήμη τους. Που πέρα από την ‘κονόμα’ (οι ιστορίες φρίκης και αίματος πάντα τραβούν-σχετικά ας αξιολογηθεί και ο εκδοτικός οίκος που τον ‘ανέλαβε’), ‘βιάζονται’ για μια ακόμη φορά, από τον φονιά τους, ως ‘σταθμοί’ στην εγκληματική δράση του.
Για να ‘κοπεί’ λοιπόν η όρεξη στους επίδοξους μιμητές (και ανομολόγητους θαυμαστές του) και την απίστευτη αθλιότητα που συντελείται, είναι αναγκαίο από την πλευρά των συγγενών των θυμάτων (για την ψυχική οδύνη που υφίστανται, αν δεν τους έχουν επιδικασθεί ήδη αποζημιώσεις) αλλά και την Πολιτεία (ως αποζημίωση για τις δαπάνες που έκανε για το κυνήγι της συμμορίας του) να δεσμεύσουν το σύνολο των εισπράξεων (περιλαμβανομένων και των ‘δικαιωμάτων’ του εκδοτικού οίκου) που θα γίνουν (από το αιματοβαμμένο ‘πόνημά’ του). Και τα χρήματα αυτά να διατεθούν για παιδιά με ειδικές ανάγκες, ανυπεράσπιστα, όσο και τα θύματα του Κουφοντίνα. Για να δοθεί μια πρακτική απάντηση στην αλητεία.
Ο Ευθύβολος
πηγή: http://www.antinews.gr/